Een tevreden klant

Met mijn vorige autootje heb ik wel wat pech gehad maar het kwam weer goed gelukkig met de aanschaf van het autootje dat ik nu rijd.

En tot nu toe reed ik zorgeloos daar in rond zonder extra kosten, erg belangrijk want schrijvers zijn niet rijk. Begin augustus moesten er nieuwe banden op mijn auto, ik koos voor all season banden.

Maar al gauw bleek de rechterband aan te lopen in de wielkast. En volgens mijn gezin en mijn buren bleek die ook nog eens scheef te staan (zie inset in foto hieronder). Koppig als ik ben weigerde ik dat aan te nemen en gebruikte een waterpas om aan te tonen dat de zaak symmetrisch gemonteerd was in verhouding tot het linkerwiel.

Maar ja, zelfs koppigheid staat niet in verhouding tot een daadwerkelijk defect en toen het schurende geluid tot mij doordrong was het ook tijd om even de garage te bellen. Dus reed ik met een vriend naar de dealer, die route kan ik nu dus ook zelf rijden. De garage man onderzocht het probleem en constateerde een kromme as! Auw!

Ik verwachtte eigenlijk wel een rekening maar omdat ik de auto nog geen zes maanden heb is die achteras gisteren vervangen onder garantie. Dat is nog eens goede service van Vollebregt Brommobiel, hartelijk dank! En ook voor de leenauto trouwens. Top!